奶茶味阿肆

无名-約飯cp 2

  chapter2 新年快乐

  

-Dr.Fan 你想着休多久?今晚跨年喔,整班伙計一起出去party,一起?

-不去啦,你哋玩得開心啲啦。替我問候大家。至於個假期就答唔到你,反正滴假期好多,休到不休再返来啦。范佩清笑着摆趣好同事井sir

-咁又不得。不过你都好久没休息啦,好好enjoy个假期。take care

- Thank you

-哎,最麻烦就系滴cases。其他法医做野要再磨合,至惊尼哋野,都不知点算。

一想到这些人情世故,井sir的脸上皱纹都重了不少,

-又不用咁嘅樣,個様都殘晒。范佩清忍唔住笑出嚟

-乜我份人會咁冇交代咩?定啦。我已經call定幫手啦。佢應該上緊嚟。

-咩人來嘎?

-放心,我哋之前系腐屍農場單case度有過合作,之後一直 keep in touch。份人好nice,鬼妺仔咁嘅性格,直來直去,唔使擔心難相處。我之前已經大概同佢講過滴cases。

  

Knock knock嘅敲門聲打斷倆人

come in

-Ruby,仲以為你真係轉性主動搵我,原來搵我系要我頂更嘅!明艷照人嘅女人行進來,略帶微詞的話句被面部表情出賣左

來人額頭平展,杏眼下眼臉微微上揚,因肌肉扯動引起的笑紋亦難以掩飾。嗯,單靠語氣實在無法蒙混過關

-哈哈,my bad. 到時請食飯補返數咯。范佩清見到來人語氣亦變得歡快起來

我來介紹

呢位系法醫人類學家方苑芊;呢位系重案井sir

-Dr.Fong 你好,來緊勞煩你費心幫手。

-久仰大名,井Sir。actually我唔係doctor係架。叫我苑芊就得啦。

—合作愉快!

  

-點啊,ruby,個假期有咩安排?去散心?方苑芊始終擔心呢個识左冇耐嘅朋友,又驚問太多會令人生厭,好看的眉眼皺起,糾結之下都係選擇追問

-so far 冇呢個打算嘅,不過屋就係一定要搬啦。范佩清輕拍方苑芊嘅手,示意對方放心

-搬屋?需唔需要幫手?被人晾在一旁嘅井Sir終於見縫插針加入左對話

-唔冼,余星柏會同我一齊返去幫手。你哋做嘢先啦,再聯絡。

  

-喂,阿Dr.Fan,做乜嘢要咁耐?睇嚟張藍球卡個分數要改下。好友念念有詞,一邊講一邊已經伸手去攞,一幅當場改分數嘅架勢,實在令范佩清哭笑不得

-喂,我只不過係同井Sir,苑芊傾多几句野,我總要交代完哋嘢㗎。不知呢個excuse接唔接受咧?

-make sense.符合你專業人士嘅身份. 

-咁開得車未啊?余sir

-Of course, 樂意為你服務。

  

搬屋嘅事一概由搬家公司搞掂,好在當時捨得book咗個日式搬家服務。基本上所有野都冇需動手。個人去到新居,收納師已經將哋嘢安排得七七八八,各有歸處。

所以咧,有哋錢真係要比人哋賺,范佩清如此認為。除咗,佢自己都搵唔到哋嘢系邊之外,再冇其他可挑惕。

在范佩清已經搵完整個櫥櫃兼雪櫃都搵唔到個包瑞士蓮朱古力時,挫敗地想要從頭再搵多輪時,清掃中嘅好友終于出聲阻止

-喂喂喂,坐低,你要做咩?

-包朱古力唔知系邊?

-吶,朱古力奶!一樣嘅!

-點同啊?

-一樣。哋人在心情不好嘅時候會選擇吃朱古力系因為朱古力里面含有笨乙胺,而呢種物質會令人嘅大脑釋放【開心因子】。而且朱古力里面嘅糖分会使胰岛素快速增加,而胰岛素会使酪氨酸与苯丙氨酸在血中浓度降低,使色氨酸在竞争上处于优势,很快进入细胞中转换成血清素,进入脑中,使人有愉悦感。

-成分一樣嘅嘢不一定對人的價值一樣。我哋兩個嘅成份夠一樣咯,無非都係水,蛋白質,脂肪,無機物。但係都係唔同嘅兩個人。ok?范佩清有時對于好友嘅理工男思維實在難以認同

-Fine,你贏。

-冼也講。不嬲都係我贏架啦!范佩清面對舉白旗投降嘅好友傲嬌又鬼馬

-長勝將軍范佩清小姐,勞煩你坐低,喝咗杯朱古力奶啦。

-都好。贏左好友心情也nice起來。之前嫌棄太甜嘅朱古力奶今日再喝又覺得几惹味。

范佩清翹起雙腳等好友呢個難得嘅鐘點工人打掃新居,唔覺意時間都變得快咗

清掃中嘅好友不知幾時已經停咗,突然間拿出一粒瑞士蓮朱古力甩到佢面前。

-吶,一粒好啦。

范佩清突然想起細個時爹地條馬犬曾興奮不已的將拖鞋叨給主人,搖著尾巴等待主人的夸贊與愛撫。眼前嘅好友似有几分相似。

一絲異樣的情緒在范佩清心底泛起漣漪

-唔要?今晚冇宵夜喔。

回過神,范佩清笑笑從好友手中接過朱古力。

-要,你係邊度搵到㗎?

-係個⋯櫃隔離。好入友亦塞左一粒入口,講得有啲含糊不清。到最後范佩清都係唔知包朱古力嘅具體方位。

余星柏順勢坐喺隔離,好友身上熟悉嘅古龍水味飄入鼻腔,今日仲混合左些少汗水味。哋思緒飄遠⋯

  

突然間好友抓住佢嘅手起身走向窗邊

-喂,夠鐘啦!

當范佩清被窗外燦爛煙火吸引,意識到已跨到新一年嘅時候。佢已被余星柏擁入懷中。

-佩清,新年快乐

好久之後,當余星柏自我反省懊惱自己比朱古力比得太遲又或是同好友爭嬲朱古力同朱古力奶時惹到唯一好友。導致錯失新年祝福。

懷中悶悶地傳來一句:新年快乐,余星柏

  

果然,不愧是老友。

评论(12)

热度(40)

  1. 共2人收藏了此文字
只展示最近三个月数据